Zastrzeżenie Karty

Zagubienie lub kradzież karty

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady.Można to zrobić na kilka sposobów:

  • w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50)
  • telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48 828 828 828)
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA
  • osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA

W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

AKTUALNOŚCI

  • 03-11-2021 Nowa usługa dla Twojej firmy!

    Prowadzisz firmę? A czy oferujesz swoim klientom płatności online? Dzięki bramce płatniczej...

  • 27-10-2021 Rozliczenia Tarczy 2.0

    Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 3M (aktualizowany rocznie) 0,21
WIBOR 3M  (aktualizowany kwartalnie) 0,22
WIBOR 3M (aktualizowany kwartalnie dla umów kredytów hipotecznych zaw. od 15.05.2020 r.)  0,24
WIBID 1M

0,31

 

KURSY WALUT

2021-12-02
Obowiązuje od godziny 16:00
USD 4.1051
EUR 4.6494
CHF 4.4652
GBP 5.4651