Dyspozycja telefonicznej informacji na hasło

Usługa telefonicznej informacji na hasło

Usługa umożliwia uzyskanie informacji o saldzie rachunku, dostępnych środkach, odsetkach i obrotach na wszystkich rachunkach posiadanych w Banku.

Dodatkowe informacje dotyczące usługi:

  • Posiadacz rachunku składa w Banku pisemną dyspozycję dotyczącą korzystania
    z telefonicznej usługi na hasło
  • w celu zmiany hasła lub zablokowania usługi Posiadacz rachunku składa w Banku pisemną dyspozycję
  • Posiadacz rachunku ponosi pełną odpowiedzialność za skutki ujawnienia hasła osobom trzecim
  • pracownik Banku odmawia udzielenia informacji, jeżeli podane przez Posiadacza rachunku informacje są niezgodne z zapisami w dyspozycji
  • Bank jest zobowiązany do zabezpieczenia hasła przed dostępem osób nieupoważnionych

Tel./faks
(+48) 42 712 21 12 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)

Pomoc techniczna / Bankowość internetowa 
* tel. 42 712 69 26 
* email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastrzeżenia kart dla klientów
*(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
*(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych
i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
*faks (+48) 86 215 50 51

Napisz do nas
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Znajdziesz nas też tutaj